Norbert Greveling

Speciality

Dr.ir. Norbert Greveling is strategieconsultant met ruim 30 jaar ervaring in zowel het bedrijfsleven als de publieke sector. Inmiddels werkt hij 15 jaar zelfstandig vanuit Business Fit-ality BV aan strategische veranderingsprocessen in verschillende sectoren. Tijdens één van zijn opdrachten heeft hij onderzoek gedaan bij de Nederlandse symfonieorkesten naar mogelijkheden voor andere inkomstenbronnen en businessmodellen, als gevolg van een aangekondigde gewijzigde financiering in die sector.

Voorafgaand aan Business Fit-ality was Norbert o.a. senior partner bij TwynstraGudde en directeur van de IBM Consulting Group in Nederland.

Norbert is tevens docent Strategisch Management bij Business School Nederland, auteur van een aantal managementboeken en de ontwikkelaar van een methodiek voor strategisch leiderschap en organisatieontwikkeling. Hij is afgestudeerd en gepromoveerd in de Technische Bedrijfskunde aan de TU/e.

All session
by Norbert Greveling