Alexandra van Strien

Samen met de eigenaren van Art & facts B.V. heeft Alexandra in 2009 de Stichting MuseumDepotShop geïnitieerd. Deze webshop helpt musea met het herbestemmen van hun afgestoten collectiestukken door deze een tweede leven bij particulieren thuis te geven. In september 2020 heeft Art & facts een tweede webshop gelanceerd, Collectioneurs.nl, waar ontzamelde stukken van verzamelaars worden aangeboden. Als Operations Manager is zij de drijvende kracht achter beide webshops en stuurt ze de overige activiteiten van Art & facts aan. Daarnaast is ze werkzaam als freelance growth marketeer en organisator van culturele evenementen.

Sinds juli 2021 organiseert ze samen Arjen Pels Rijcken de congressen en Beter Begrip Bijeenkomsten van Stichting Museum Zaken.